امام جمعه بجستان:

حماس و لبنان در حملات خود مناطق غیرنظامی را هدف قرار نداده اند

بجستان- امام جمعه بجستان گفت: حماس، غزه و لبنان در حملات خود مناطق غیرنظامی را هدف قرار نداده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بجستان اظهار کرد: مساله اول دنیا مساله غزه، لبنان و فلسطین است در یک سال گذشته در حالی که آمریکا با تمام توان به اسرائیل کمک کرد ولی هیچ چیز جز ننگ کودک کشی عاید اسرائیل نشد و تمام تحلیلگران سیاسی دنیا برآورد می کنند که شکست خورده میدان اسرائیل است و آنچه ما می بینیم جنایت ها و کودک کشی بی حد و مرز است.

امام جمعه بجستان بیان کرد: حماس و غزه و لبنان در حملات خود مناطق غیرنظامی را هدف قرار نداده اند و همچنین ایران در وعده صادق، چه در صادق اول و چه در صادق دوم، متدین و خدا محور عمل کردند.

وی افزود: امروزه یکی دیگر از جلوه های این جنگ این است که چطور مردمی که تا دیروز با سنگ مقابل توپ و تانک قرار می گرفتند امروز موشک می زنند این قدرت مقاومت را نشان می دهد.

دهقانی اظهار کرد: لبنان پیکان تمام مبارزه ها علیه کفر است که مسلمانان جهان باید از آنها حمایت کنند همچنان که در هفته گذشته حضور مردم در نماز جمعه تهران پشت سر رهبری، نه با سه میلیون جمعیت بلکه با 3 میلیون موشک هسته ای این حمایت را نشان دادند که حضرت آقا فرمودند این مکتب حاج قاسم و سید حسن نصرالله باید زنده بماند.

امام جمعه بجستان ادامه داد: شایعات زیادی در فضای مجازی و حقیقی وجود دارد که از قشر فرهنگی می خواهیم به میدان بیایند و تبیین کنند که خدای نکرده جای ظالم و مظلوم عوض نشود.

وی افزود: هفته پیش رو هفته پیوند اولیا و مربیان است که باید به مساله تربیت به عنوان یک امر مقدس نگاه کنیم که در این مساله غایت خلقت آفرینش عالم تربیت انسان است که سه ضلع خانواده مدرسه و مسجد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دهقانی بیان کرد: از رأی اعتماد وزرای دولت به آقای مظفری، استاندار جدید خراسان رضوی، تشکر می کنیم و ضمن تبریک از ایشان می خواهیم نسبت به شهرستان های محروم توجه بیشتری داشته باشند و مدیران قوی را در شهرستان ها انتصاب کنند.

نظرات

captcha